vrijdag 14 maart 2014

Miniboekje van Yvonne

Zaterdag 1 maart kwamen Yvonne en haar dochter Heidy ook een miniboekje maken. 

Omdat op het laatste moment besloten werd dat ze het miniboekje gingen maken, hadden ze niet alle foto's op tijd klaar. Daarom werd het boekje gisteravond af gemaakt. 

Hier het resultaat van het boekje van Yvonne:




Ik vind het een ontzettend mooi boekje geworden!! Maar dat kan ook niet anders met foto's van zo'n mooie mannetje!!

Wil jij ook zo'n boekje maken?? Hou dit blog én mijn Facebookpagina in de gaten. Je kunt ook mijn Facebookpagina volgen zodat je meteen alle nieuwtjes te zien krijgt.

Wie weet tot één van de workshops!

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...